Testimonials

Jantine de Smit-Kos

Zorgmanager Oncologisch Centrum en Maag-, Darm- en Leverziekten Ziekenhuis Gelderse Vallei

Na de telefoontraining, die ingezet was bij de start van het patiëntencontactcentrum, merkten wij dat er meer nodig was dan alleen de medewerkers ‘aan de poort’ van het ziekenhuis te trainen. Door onze positieve ervaring met Vera van Kampen hebben wij ook alle medewerkers van de poliklinieken (BackOffices) bij haar bedrijf een training laten volgen.
Vera en haar team trainden 250 medewerkers individueel en in groepsverband; deze combinatie maakte dat het leerrendement van hoog niveau is geweest.

Medewerkers kregen niet alleen mondeling feedback over de individuele kwaliteiten en leerpunten maar zorgde ook voor een zorgvuldige, schriftelijke verslaglegging per medewerker. Dit was voor het vervolg van het leertraject écht een meerwaarde voor zowel de medewerker als de leidinggevende. De leercurve kan nu worden afgemaakt, waardoor we zeker weten dat iedere medewerker voldoende getraind is.

We hebben niets dan lof voor de flexibele opstelling van Vera en haar collega’s. Hun pro-actieve instelling zorgde ervoor dat knelpunten snel werden opgelost of zelfs werden voorkomen.

Natasia en Elaithia

Medewerkers Klant Contact Centrum Stichting Humanitas

Het was een leerzame training, de training sloot goed aan bij onze behoefte en vragen. De cases waren actueel en uit onze praktijk. Alles wat er in de training was behandeld is nu toepasbaar. We kregen goede tips om onze huidige telefoonkennis te verbeteren, en je leert daarbij ook nog eens je grenzen te verleggen.
We kregen goede begeleiding van Vera en acteur. De training was voor ons duidelijk, persoonlijk en inspirerend. Verder hebben we ook veel gelachen tijdens de training. Een aanrader voor elk bedrijf.

Léonie Klarenbeek

Leidinggevende patiëntencontactcentrum a.i.
Projectleider beleid- en projectbureau patiëntenzorg Ziekenhuis Gelderse Vallei

Met het opzetten van een nieuw patiëntencontactcentrum hebben wij optimaal gebruik kunnen maken van de zeer ruime kennis en ervaring van Calyx training. De telefoontraining stelt ons in staat om op goede efficiënte en bovenal klantvriendelijke wijze de telefoon te beantwoorden. De unieke kwaliteiten van de trainer en acteur maken de training en het resultaat hiervan in het inmiddels operationele patiëntencontactcentrum tot een groot succes!

Mariëlle Klatten

kwaliteitsmanager Onsight IT Security Experts

Een echte vakvrouw! Wij hebben Calyx Training ervaren als een integer bedrijf dat kwaliteit levert. De training sloot goed aan op de behoefte die er bij ons leefde. Door de goede voorbereiding richtte de training zich op de uitdagingen waar wij mee te maken hadden. De medewerkers werden zowel in groepen als persoonlijk begeleid. De persoonlijke benadering van Vera is erg waardevol. Calyx Training is zeker een organisatie waar wij op de lange termijn mee blijven samenwerken.

Bruno Mol

opleidingscoördinator Aloysius Stichting

Vera van Kampen heeft mijn collega’s in haar workshop ‚Klantvriendelijk contact’ in korte tijd verrijkt met mooie ervaringen. Het was voor een ieder leerzaam om te ervaren wat een boodschap met je kan doen en hoe je onbedoeld een lading kunt geven aan een boodschap. De acteur die Vera had meegebracht en de wijze waarop soepel werd ingespeeld op wat de groep nodig had maakte dit een zeer effectieve workshop. De dosis humor die Vera met haar acteur en de collega’s aan de dag wist te leggen gaf het geheel ook een ontspannen sfeer, een sfeer waarin ieder kon halen en brengen wat hij of zij nodig had.

Marcel Dijkman

Manager Innovatie & Architectuur ANVA

Binnen ons bedrijf maken we regelmatig gebruik van het opleidingsaanbod van Calyx Training. Daardoor is Vera van Kampen een bekende naam met een bekend gezicht binnen ons bedrijf. Andersom geldt dat Vera ons bedrijf goed kent. Haar trainingen sluiten zo goed aan op de identiteit en het imago van ons bedrijf. De bijeenkomsten met Vera worden ook vanwege de inhoud en aanpak gewaardeerd. Met haar scherpe observatie heeft Vera aandacht voor ‘de echte verbeterpunten’. In combinatie met haar prettige, persoonlijke werkwijze ontstaat zo een goede voedingsbodem voor verandering.