BEL NU: 0343 769134

Over Hospitality in de Zorg

We zijn een jong bedrijf, een start up, en we zijn enthousiaste trainers die klantgericht en klantvriendelijk hoog in het vaandel hebben en dat ook graag uitdragen door middel van praktische trainingen

Hospitality in de zorg is een spin off van Calyx training. Calyx training heeft al ruim 15 jaar ervaring in het geven van praktijkgerichte klantvriendelijke trainingen zowel in de profit als de non profit.

Werkwijze

Onze trainingen zijn altijd incompany. We werken met een maximale groepsgrootte van 10 deelnemers. Dit is vrij intensief en persoonlijk, wat een positieve impact heeft op de deelnemers. In een veilige omgeving, letterlijk en figuurlijk, kan in korte tijd veel geleerd worden zowel van de trainer als van elkaar.

Vaak zitten deelnemers in een stramien van patronen die er in de loop van tijd ingesleten zijn. Door inzicht te geven in het eigen gedrag en door middel van theorie en rollenspellen wordt ander gedrag aangedragen en wordt de deelnemer zich bewust van het handelen. Hierdoor kan nieuw, beter gedrag aangeleerd worden.

Kort na de incompany training is er een training on the job om het geleerde te borgen.

Zowel de medewerker als de leidinggevende krijgt handvatten om de deelnemer na de training verder te coachen.

Een greep uit onze opdrachtgevers: