Over ons

 Wij zijn een jong bedrijf met enthousiaste trainers die klantvriendelijk werken hoog in het vaandel hebben staan en dat ook graag uitdragen door middel van praktische trainingen

Hospitality in de Zorg is een spin off van Calyx training. Calyx training heeft al ruim 20 jaar ervaring in het geven van praktijkgerichte trainingen klantvriendelijk werken.

Missie, visie en waarden

Missie

Hospitality in de Zorg wil medewerkers van zorginstellingen begeleiden bij het verbeteren van de communicatieve vaardigheden tot het niveau dat professioneel, prettig en veilig werken geborgd is voor zowel de organisatie, de cliënt en de medewerker.

Visie

Goede communicatie vraagt permanente educatie. Hospitality in de Zorg traint medewerkers met de dagelijkse praktijk als uitgangspunt. Wij richten ons hierbij op de medewerkers die aan de basis staan van de zorgdienstverlening en veelal werkzaam in ondersteunende functies.

In het cliëntcontact krijgen deze medewerkers dagelijks te maken met emoties als angst, hoop, teleurstelling en verdriet. Helaas krijgen zij ook regelmatig te maken met boosheid, woede en frustratie. Wij trainen en coachen medewerkers zodat zij gemotiveerd en met plezier deze emoties in goede banen kunnen leiden.

Waarden

Professioneel en betrokken met humor en werkplezier

Kwaliteitsbeleid

Het kwaliteitsbeleid van Hospitality in de zorg is volledig geënt op de ISO 9001 norm, maar uit praktische overwegingen zijn wij niet extern gecertificeerd.

Ons streven voor 2019 is om als onderwijsinstelling CRKBO gecertificeerd te worden.