Dit zeggen klanten

Bruno Mol

opleidingscoördinator Aloysius Stichting

Vera van Kampen heeft mijn collega’s in haar workshop ‚Klantvriendelijk contact’ in korte tijd verrijkt met mooie ervaringen. Het was voor een ieder leerzaam om te ervaren wat een boodschap met je kan doen en hoe je onbedoeld een lading kunt geven aan een boodschap. De acteur die Vera had meegebracht en de wijze waarop soepel werd ingespeeld op wat de groep nodig had maakte dit een zeer effectieve workshop. De dosis humor die Vera met haar acteur en de collega’s aan de dag wist te leggen gaf het geheel ook een ontspannen sfeer, een sfeer waarin ieder kon halen en brengen wat hij of zij nodig had.

Natasia en Elaithia

Medewerkers Klant Contact Centrum Stichting Humanitas

Het was een leerzame training, de training sloot goed aan bij onze behoefte en vragen. De cases waren actueel en uit onze praktijk. Alles wat er in de training was behandeld is nu toepasbaar. We kregen goede tips om onze huidige telefoonkennis te verbeteren, en je leert daarbij ook nog eens je grenzen te verleggen.
We kregen goede begeleiding van Vera en acteur. De training was voor ons duidelijk, persoonlijk en inspirerend. Verder hebben we ook veel gelachen tijdens de training. Een aanrader voor elk bedrijf.