Steentje bijdragen aan klantvriendelijke zorg
Steentje bijdragen aan klantvriendelijke zorg Afgelopen zaterdag in Sir Edmund, de bijlage van de Volkskrant, een artikel over de melatoninepil. In dit artikel werd de mening gevraagd aan een expert bij het Nederlands Slaap Instituut en een expert van het Ziekenhuis...
De Barbapapa afdeling
De Barbapapa afdeling Bij veel organisaties wordt een aanzienlijk deel van de omzet gegenereerd door de serviceafdeling. Soms is het product waarmee de organisatie zichtbaar is in de markt niet meer dan een mooie kapstok. Een kapstok waaraan niet zo veel wordt...
Plus 10 NPS punten in 6 maanden, hoe doe je dat? Deel 5: Goede communicatie vraagt om permanente educatie
Plus 10 NPS punten in 6 maanden, hoe doe je dat? Deel 5: Goede communicatie vraagt om permanente educatie ZIEKENHUIS & NET PROMOTER SCORE PLUS 10 NPS PUNTEN IN 6 MAANDEN, HOE DOE JE DAT? Een feuilleton in 5 delen Net Promotor Score Deel 5: Goede communicatie...
Plus 10 NPS punten in 6 maanden, hoe doe je dat? Deel 4: Weerstand
Plus 10 NPS punten in 6 maanden, hoe doe je dat? Deel 4: Weerstand ZIEKENHUIS & NET PROMOTER SCORE PLUS 10 NPS PUNTEN IN 6 MAANDEN, HOE DOE JE DAT? Een feuilleton in 5 delen Net Promotor Score Deel 4: Weerstand Het verschil tussen een schaap en een paard De meeste...
Plus 10 NPS punten in 6 maanden, hoe doe je dat? Deel 3: Aan de slag
Plus 10 NPS punten in 6 maanden, hoe doe je dat? Deel 3: Aan de slag ZIEKENHUIS & NET PROMOTER SCORE PLUS 10 NPS PUNTEN IN 6 MAANDEN, HOE DOE JE DAT? Een feuilleton in 5 delen Net Promotor Score Deel 3: Aan de slag Bijvangst organisatorische verbeteringen in het...
Plus 10 NPS punten in 6 maanden, hoe doe je dat? Deel 2: Hoe nu verder?
Plus 10 NPS punten in 6 maanden, hoe doe je dat? Deel 2: Hoe nu verder? ZIEKENHUIS & NET PROMOTER SCORE PLUS 10 NPS PUNTEN IN 6 MAANDEN, HOE DOE JE DAT? Een feuilleton in 5 delen Net Promotor Score Deel 2: Hoe nu verder? Een echte doelstelling! – juni 2017 In de...
Plus 10 NPS punten in 6 maanden, hoe doe je dat? Deel 1: Waarom?
Plus 10 NPS punten in 6 maanden, hoe doe je dat? Deel 1: Waarom? ZIEKENHUIS & NET PROMOTER SCORE PLUS 10 NPS PUNTEN IN 6 MAANDEN, HOE DOE JE DAT? Een feuilleton in 5 delen Net Promotor Score Deel 1 Waarom zou je dat willen? De eerste vraag is niet hoe, maar...
De Top 5 trainingstrends voor 2018 en verder
De Top 5 trainingstrends voor 2018 en verder Dit zijn de nieuwste trends op trainingsgebied, althans volgens het internet. Na de nodige zoek- en leesuurtjes op het internet heb ik de top 5 kunnen identificeren. Voor mij een noodzakelijke investering om op mijn...
Is uw opleidingsbudget al vastgesteld?
Is uw opleidingsbudget al vastgesteld? Het einde van het jaar nadert en dat is meestal de tijd waarbij de opleidingsbudgetten voor het nieuwe jaar worden vastgesteld. In veel organisaties zal dit tussen de 3 en 5% van de loonsom bedragen. Mijn eerste tip is om eens te...
Klant evaluatie van een feedbacktraining
Klant evaluatie van een feedbacktraining Als nieuwkomer op de Servicedesk viel het me op dat mijn collega’s erg behulpzaam zijn. Ze werken al lang samen en zijn altijd bereid om elkaar te helpen. Positief dus! Maar zoals Cruijff al zei: “elk voordeel hep z’n nadeel”....